თბილისის ბალეტის ფესტივალი
სეზონი 167
25 ივნისი, 20.00
რას იტყვით კლასიკურ მოძრაობებზე? I
სანჰი კიმის ქორეოგრაფია
მუსიკა: სერგეი პროკოფიევი
მოცეკვავეები: იელიმ ჩოი, ჯიო გვაკ, ჰაუნ პარკი, იუჯონგ ჩოი, სონმი პარკი, იეონ ო, შინიონგ ჰანი, მოკრინ ჩოი, მინიანგ კიმი, ბიულ იანი, სანვუ ლი, ბომსუ პარკი, იუნჯაი დო, სოკჯუ კიმი, სონგვუ რიუ, სენგმინ ლი, ჯუნიონგ იანგი, იუნკუ ლი, ვუჯე ჯონი, სონგვუკ ჯუნგო, ჰიოვონ ლიმი
ჰალიანგმუ
დაკი ანმის ქორეოგრაფია
მოცეკვავეები: სუნგტე კიმი, სანგვა ჯონგი, ჯევონ ჩოი, ჯურიონ ბანგი
ჯოზენის დინასტიის დროს, ტერმინი ჰალიანგი, ანუ გზააბნეული კაცი ეწოდებოდა იმ დიდებულებს, რომლებიც არ იკავებდნენ თანამდებობებს, შესაბამისად, იღებდნენ გასამრჯელოს და ცხოვრებას უსაქმურობაში ატარებდნენ, თავს გართობით იქცევდენენ. Hallyangmu - კორეულ მამაკაცთა ცეკვას წარმოადგენს, სადაც ჰალიანგი და ბერი ცდილობენ აცდუნონ ქალი სანბის (სწავლულის) ძლიერი სულის წარმოჩენით და ცეკვავენ, რათა წარმოაჩინონ ტრადიციული ელეგანტურობა, სტილი და სიცოცხლის სიხარული.
Between
მისუკ ჯონის ქორეოგრაფია
მოცეკვავეები: იუნჯუ ლი, იეჩან ლი, სანგმინ კიმ
ჩვენ ყოველთვის ერთად ვაკეთებთ, რასაც ვაკეთებთ, ერთად ვიყურებით საითაც ვიყურებით, ერთად ვუსმენთ, რასაც ვუსმენთ.
სილფიდა
ავგუსტ ბურნონვილი ქორეოგრაფია
მუსიკა: ჰერმან სევერინ ლოვენსკოილდი
მოცეკვავეები: იელიმ ჩოი, სონვუ ლი
მარგალიტი
ჯუჰიუნ ჯოს ქორეოგრაფია
მუსიკა: ჯენის ჯოპლინ
მოცეკვავე: სინმი პარკი
The White Road
მიუნგ ოკ ჰანის და ეუნჰი კიმის ქორეოგრაფია
მოცეკვავეები: იეჯინ იუნი, სერიონგ ჩუ, კიონგვონ მინი, ჯივონ ჩოი, იონჰვა ჩა, ჰიერიონგ კიმი. ჰიოინ იუნი, მირა რიუ, ეუნი კიმი, ჰაიუნ იი, სანგჰვა ჯონგი, სანგტე კიმი, ჯევონ ჩოი, ჯურიონ ბანგი
“The White Road” რეფლექსიაა გამქრალ საგნებზე. იგი მოძრაობების დინამიკის და ენერგიის მაქსიმალური მატების საშუალებით აბსტრაქტულად წარმოადგენს ადამიანთა შინაგან სამყაროს. ნაწარმოების მთავარი გზავნილი შეიცავს იმედს ნათლის ძიებაზე, რომელიც სიბნელის შემდეგ მოდის.
ანტრაქტი
Bow
მისუკ ჯონის ქორეოგრაფი
მოცეკვავეები: იუნჯუ ლი, სეონ პარკი , ივონ ჯონი , მინსონ ჩოი, სულიუნ პარკი, ჯისუ ლი, ჰიენგიუ ჩოი
თავის დაკვრა მხოლოს მისალმებაა თუ მას უფრო ღრმა მნიშვნელობა აქვს? „თავის დაკვრა“ ევროპაში ფართოდ გავრცელებულ მისასალმებელ ჟესტზეა - მშვენიერ ქმედებაზე, რომელიც ზრდილობას და პატივისცემას გამოხატავს. თავის დაკვრა, ასევე არის იერარქიულობის მაჩვენებელიც: მისი დახრილობის კუთხე ადამიანის სოციალურ სტატუსზეა დამოკიდებული. დეკონსტრუქციულ პერფორმანსში, მოცეკვავეები ამ ჟესტს გულის არევამდე იმეორებენ, წარმოაჩენენ მას დამრთგუნველ ვალდებულების ტვირთად და კითხვის ნიშნის ქვეშ აყენებენ თავის დაკვრის - აღმოსავლეთ აზიაში აღმაშფოთებელი ქმედების - არსებობას.
ჩაიკოვსკი პა დე დე
ჯორჯ ბალანჩინის ქორეოგრაფია
მუსიკა: პიოტრ ჩაიკოვსკი
მოცეკვავეები: სინმი პარკი, ჯინიანგ იანგი
ჩურჩული და ძახილი
მიონგ ოკ ჰანის და ბოკიუნგ ჯუნგის ქორეოგრაფია
მოცეკვავე: ჰეჯინ იუნი
მოცეკვავე მოდის ღვთის გზით და ხვდება ღმერთს. არსებობს ბედნიერება,
სიცოცხლე და სიკვდილი, და ღვთის ჩურჩული.
ცეკვა ხმლებით
ბალეტიდან "გაიანე"
ვლადიმერ ლიუტოვის ქორეოგრაფია
მუსიკა: არამ ხაჩატურიანი
მოცეკვავეები: მოკრინ ჩოი, სონგვუ რიუ, ჰიოვოონ ლიმი, ჯუნიონგ იანგი, ჰანკიუ ლიი, ვუჯე ჯეონი, სონგვუკ ჯუნგი, იუნჯე დო , ბეომსუ პარკი, სოკჯუ კიმი
გაკ-სი
ბოკიუნგ ჯუნგის ქორეოგრაფია
მოცეკვავეები: მირა რიუ, ჰიოინ იუნი, ეუნი კიმი, ჰაიუნ იი, ჯივონ ჩოი, ჯურიონ ბანგი
ნამუშევარი მთავარი მოტივის, გაქსიტალის გამოჩენით იწყება; ესაა საქორწილო ნიღაბი თხელი, გრძელი თვალები და გარშემო ჩამოკიდებული ნაკუწებით. ნაწარმოების მთავარი გზავნილი გულისხმობს მოცემულობას, რომ იძულებითი დუმილი და არაბუნებრივი მორცხვობა გამოწვეულია სოციალური აკრძალვებით. სხვა სიტყვებით, მისი მთავარი თემა ქალთა ცხოვრებაა, დაყოფილი სიმბოლური მნიშვნელობების მქონე სახეების მიერ, რომლებიც გაქსიტალშია ხორცშესხმული.
დიანა და აქტეონი
აგრიპინა ვაგანოვას ქორეოგრაფია
მუსიკა: ჩეზარე პუნი
მოცეკვავეები: მოკრინ ჩოი, ბიულ იუნი
სოგოთი ცეკვა
მიუნგ ოკ ჰანის ქორეოგრაფია
მოცეკვაეები: სერიონგ ჩუ, კიონგვონ მინ, ჯივონ ჩოი, იონვა ჩა, ჰიერიონგ კიმი, ჰიოინ იუნი,
მირა რიუ, ეუნი კიმი, ჰაიუნ იი, სუნგტე კიმი, სანგვა ჯონგი
ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ხალხური ცეკვა, არის ცეკვა სოგოთი, დაახლოებით 15 ინჩის დიამეტრის მქონე პატარა დაფდაფით. მოცეკვავეს ინსტრუმენტი მცირე ნასკვით ჰკიდია მარცხენა ხელზე, მარჯვენა ხელით კი მის ზედაპირს ჯოხით ურტყამს. მისი ხელახლა შექმნის საფუძველი მაყურებლის გახალისება და მათთვის სიამოვნების მინიჭებაა.
MOB
დონგკიუ კიმის ქორეოგრაფია
მოცეკვავეები: ჩანგმინ ლი, სუბეომ იანგ, ჰიენგიუ ჩოი, იეჩან ლი, იუეონ იეონგ, ინიეონ იუნგ, როკიუნ კიმი, სანგმინ კიმი, იუნჯუ ლი, სეონ პარკი, ივონ ჯონი, მინსონ ჩოი, სულიუნ პარკი, ჯისუ ლი
Nur tote Fische schwimmen mit dem Strom - გერმანული ანდაზა (მხოლოდ მკვდარ თევზს შეუძლია მდინარის დინების მიმართულებით ცურვა)
ინდივიდები, რომლებმაც საერთო სტიმულების შედეგად დაკარგეს ცნობიერება, უსასრულოდ დიდებულნი ხდებიან, მაგრამ ზოგჯერ შეიძლება ბარბაროსობასაც დაუბრუნდნენ. ისინი მალავენ საკუთარ რეალურ სახეს, ანონიმურობის წყალობით ყველაფერს აზვიადებენ და ამარტივებენ და ამით პასუხისმგებლობებისგან თავისუფლდებიან. ინდივიდებიდან ბრბოდ ქცევა და ბრბოში ინდივიდუალური მახასიათებლების პროვოცირება საინტერესო, საშიში და რუტინული პროცესია. ნულოვანი ტოლერანტობისა და სისასტიკის გაზვიადების მეორე მხარეს - ფარული ერთობა და ინტიმურობა იკიდებს ფეხს. აგრესიულად განწყობილი ბრბოს ფსიქოლოგიის წარმოჩენით, ნაწარმოებში ყურადღება გამახვილებულია ადამიანთა გრძნობების ორ საფუძველზე, ინდივიდებზე საზოგადოებაში და აქცენტირებულია კაცობრიობის ორგვაროვანი, წინააღმდეგობრივი ბუნება.
სამხატვრო ხელმძღვანელი მისუკ ჯეონი
ფესტივალის სამხატვრო ხელმძღვანელი ნინო ანანიაშვილი
*დაგვიანებული მაყურებელი დარბაზში მხოლოდ მომდევნო მოქმედებიდან დაიშვება